Pixabay picture for guests gæsteblogger

Alle blogindlæg skrives af mig personligt med mindre, at det er af en inviteret, dygtig og interessant gæsteblogger.

Gæstebloggere er velkomne, og anvendes når indlæg supplerer min blog godt, og er helt indenfor bloggens emne og formål. Henvendelse fra gæste-skribenter er velkommen på e-mail eller LinkedIn, hvorefter jeg vurderer om det er relevant. Jeg elsker at samarbejde med dygtige folk og få friske nye input, og det gør bloggens læsere også. Kom frit frem med et forslag.

Som gæsteblogger må man gerne udover det faglige budskab promote sit firma, forfatterskab eller profil. Det faglige budskab og reklame for en selv, sættes op, så det er tydelig at se, hvad der er hvad. Du får som gæsteblogger synlighed, og får endnu en udgivelse på dit CV eller porte folio.

Et indlæg af en gæst er ikke at sammenligne med et sponsoreret indlæg, idet gæster vælges ud fra kompetence indenfor bloggens emne. Det vil altid fremgå tydeligt under eller over det enkelte indlæg, hvis der er tale om et indlæg fra en gæsteblogger.

Se et godt eksempel på et indlæg fra en gæsteblogger her.

Marketing coach Erik Bach har skrevet om at være en god gæsteblogger. En længere forklaring og motivation om gæsteblog kan læses her.

Jeg er ikke ansvarlig og ikke nødvendigvis 100 % enig i gæsteindlæg, men gæsteindlæg bringes kun, når jeg synes, at de passer godt ind i min blog.



#cxo2 #cxo2blog #gæsteblogger

Annonce

Annonce