Ivan Munk

CxO2 er ejet af IT-, digitaliserings- og forretningskonsulent Ivan Munk.

Lidt baggrund

Jeg startede mit første firma i 1979. Har siden haft it-chef jobs, udgivet en bog og +50 artikler, holdt talrige foredrag, undervist og deltaget i bestyrelser. Og jeg har deltaget i flere hundrede konferencer fra USA til Singapore. Og jeg har et godt netværk af dygtige folk der inspirerer.

Mine keywords er strategi, teknologisk indsigt, hurtigt overblik over en problemstilling, vidensdeling, samarbejde, venlighed og ikke mindst empati. Læs mere om min baggrund, kompetencer og erfaring på LinkedIn.

Viden er kun noget ved, når man deler den. IT er kun noget ved, hvis den understøtter og udvikler forretningen. Det har altid været min force.

Firma historie

Jeg startede mit første firma Computer-Consult dengang IT hed EDB omkring 1979, – i starten it-undervisning og rådgivning. Computer-Consult leverede  fra 1983 til 1993 foruden it-rådgivning mest systemudvikling af GIS og miljøsystemer,. Jeg havde også en e-shop før det ord var opfundet, det var salg af datamedier.

Computer-Consult har været et hvilende firma, mens jeg har været travlt beskæftiget i fuldtidsjob.

Nu er jeg tilbage med aktivt nyt firma Ivan Munk CxO2. CVR-nummeret for CxO2 er i øvrigt det samme som for Computer-Consult. Det er også det eneste der er det samme.

Se under “CxO2 Services” hvad du bl.a. kan få hjælp til.

So-me er også mig

CxO2 er mit firma, start-up og iværksætteri, og det er CxO2, det skal handle om. Men jeg er også aktiv på mange sociale medier og elsker gadgets og ny teknologi. Jeg er f.eks. aktiv på LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, TridAdvisor, Endomondo, Swarm med mange flere, for ikke at tale om alle de Apps jeg ofte frekventerer. CxO2 har også en lille præsentationsside på Facebook. På Facebook er jeg i øvrigt også admin for 5 grupper/sider.

CxO2 er ejet af Ivan Munk. Man må nogle gange højt op for at få overblik.

How things work

Jeg kan og vil forstå, hvordan teknik hænger sammen,- ikke for teknikkens skyld men for at vide hvordan det kan udnyttes og anvendes optimalt i forretningen. F.eks. fik jeg nu brugt overskriften 3 gange, lavet et intern og et ekstern link, indelt teksten i flere afsnit, anvendt H2 og H3 overskrifter, inkluderet et billede med metadata på, og skrevet over 600 ord på denne side. Hvorfor? Jo, alt det nævnte er nemlig et krav for, at søgemaskinerne rater min side højt i søgninger.

Vide mere?

Brug LinkedIn i sidens footer, hvis du vil se mere om Ivan Munk´s baggrund, kompetencer og erfaring.

Nyt om navne

ComputerWorld navne

Landbrugsavisen navne